Not a time machine
Eksperimentalni pristop prepletanja gibalnih transformacij in stacionarnih pozicij se skozi trenutne situacije kaže v abstraktnem gibu dovršenih kompozicij teles. Posledica konkretnih fizičnih dotikov se skozi transfer kaže v zvočno slišni zaznavi, ki se pred očmi gledalca prikaže kot zvočno vizualna transformacija vidno-slišnega medija.
Gibalno izvajanje bazira na strukturi, ki je izdelana na različnih parametrih:
- raziskovalni, improvizacijski, eksperimentalni plesni gib,
- odnosi,
- prostor, dinamika
Interdisciplinarnost je v prvi vrsti zgolj navidezna, saj gre v osnovi za kompozicijo napisano za neobičajen glasbeni inštrument, čigar "fiziološki" karakter neizogibno namiguje na plesno predstavo oz. sodobno gibalno umetnino. Ta nenačrtovana intrepretacija je izredno dobrodošla, saj razširi izrazni potencial inštrumenta ter hkrati opravi izvrstno avdio-vizualno transformacijo, ki je za razumevanje ne samo sodobne, temveč glasbe oz. zvočne umetnosti nasploh, ključnega pomena. Neobičajna konstelacija udeleženih "akterjev": plesalci, voda, kamera, monitor in avdio mešalna miza, vzpostavijo doslej še neizkušeno izrazno platformo.
Sodelujoči
AVTOR PROJEKTA: Miha Ciglar
IZVAJALKE: Maja Arzenšek, Nina Milin, Mojca Kasjak
VIZUALNA SCENSKA PODOBA: So:nda
PRODUKCIJA: Kibla
KOPRODUKCIJA: Plesna izba Maribor
Premiera: 6.december 2006, dvorana Gustaf, Pekarna