Plesna izba Maribor

Skok na vsebino // Skok na meni

Plesna izba Maribor - Uvodna stran
Foto: Urška Lukovnjak
Foto: Urška Lukovnjak
Foto: Saša Huzjak
Foto: Saša Huzjak
Foto: Saša Huzjak

MODUL DANCE

Writing with new tools, new practices with the media, 15.6.2012, ob 20.00

LINE DANCE/PLES V VRSTI
Filmar in koreograf Alex Reuben je ustvaril "Ples v vrsti" na osnovi dveh virov navdiha: plesnih gibov, ki jih je opazil na klubski sceni v Brixtonu ter dinamičnih slik Jacksona Pollocka. Drseča ritmična podlaga sambe v kombinaciji s tehniko digitalnega zajema gibanja ujame lepoto naravnega človeškega giba v telesih nastopajočih. Sprva vidimo ikonografske človeške figure v izvajanju gibov, ki pa čez čas dobivajo vedno bolj ilustrativne in diagramske oblike.

NASCENT/V PORAJANJU
V porajanju" je vizualno in anatomsko popotovanje skozi bivanjskost in meditativni razmislek o njej. Surov posnetek improviziranega performansa v koreografiji plesalcev Avstralskega plesnega gledališča se stopi s kompozicijskimi post-produkcijskimi tehnikami. Podobe tvorijo kompleksno in gosto ritmično strukturo v raztegovanju, zabrisovanju in pačenju 'dejanskega' časa. Geste in telesa plesalcev v zbranosti in izolaciji sčasoma postanejo mrzlično nerazpoznavna – turbulentni in mutirani fragmenti v združevanju in razdruževanju. Podoba na koncu sicer ostane človeška, a le za las.

BODY ELECTRIC/ELEKTRIČNO TELO
Telo se razrašča, pridobiva in zadržuje energijo, dokler je končno ne sprosti v kinetični eksploziji. Nov ples vznikne med njenimi zgibi.

QUELO DE GARATAS
Flamenko-elektronska "electrobulería" igra na nemogočem flamenko odru, medtem ko rdeči nagelj najavlja ples z okusom po flamenku. Štirje plesalci, ki so jih uročila njihova oblačila, izvajajo nesmiselno koreografijo, polno barv in presenetljivih podob, ki si sledijo ter obenem sovpadajo v ritmu glasbe. Obleke je oblikovala Juana Martín, njihovi nenavadni in čudoviti kroji pa sprožijo ter obenem pogojujejo gibe štirih plesalcev flamenka.

UNTITLED PARTNER/NEIMENOVANI PARTNER
Digitalno vodeni ples je namenjen skiciranju nerazrešenega konflikta skozi moteče sklope gibov in medigro kopij, nasprotij ter kontrastov. Ples se izgubi v praznini, medtem ko spet in spet spremljamo počasen prosti pad podob. "Neimenovani partner" izmenično prikazuje montirani material ter prizore, ki se odvijajo za kamero z namenom, da bi razkril umetno naravo umetnosti ter uvedel rabo fikcije za odkrivanje misterija neke druge realnosti: človeške psihe.

Iskalnik