Plesna izba Maribor

Skok na vsebino // Skok na meni

Plesna izba Maribor - Uvodna stran
Foto: Urška Lukovnjak
Foto: Urška Lukovnjak
Foto: Saša Huzjak
Foto: Saša Huzjak
Foto: Saša Huzjak

V TUJI KOŽI

Ideja in koreografija: Anita Čanadi
Dramaturška pomoč: Nina Milin
Plešejo: Julija Tertinek, Nika Zidar, Jasha Robnik,  Brina Ternovšek, Maja Selinšek, Zala Špolarič, Lucija Snežič
Kostumografija: Mira Strnad - Miricota

Odtujenost, avtomatizem, križanje poti, hoja posameznikov, ki se sploh ne vidijo, niti se ne zaznajo
avtomatizem, nepovezanost skupina, ki ni skupina luščenje osebnih vzorcev, individualizem
prvotna bit individuuma prepoznati sebe in to živeti čutiti sebe in drugega prepletanje povezana skupina, ki postane homogena.

Projekt se na sistematičen način loteva raziskovanja čustvenih principov empatije in medsebojnih odnosov.

Vprašanje delovanja principa empatije se sicer mnogokrat v življenjskih situacijah samo izpostavlja, kot takšno pa je tudi tema mnogih kreativnih, plesnih raziskovalnih procesov, pri čemer pa avtorica želi to temo raziskovati skozi vprašanje emocionalnega zorenja ljudi, slednje pa skozi čustveno vzgojo, katere smo deležni vse od ranega otroštva.

Velikokrat smo priča brezpogojni poslušnosti družbe, ki se kaže na povsem subtilni ravni in smo z njo na nek način soočeni že v rani mladosti, ko prvič vstopimo v "sistem" vzgoje in šolstva, ki določa način mišljenja in ne dovoljuje prevelikih odmikov, v tem oziru pa se postavlja vprašanje negovanja intuitivne kreativnosti, ki je dana vsakemu otroku, sistem pa jo ukalupi. Ta poslušnost se kaže tudi v drugih sistemih, katerih del smo vsak dan, na vsakem koraku, in sicer nam "tempo" in red življenja diktira prehrambena industrija, farmacevtski lobiji, …). Ta poslušnost nas vodi skozi življenje, pri čemer je potrebno izpostaviti prav dejstvo, da je ta slepa poslušnost skozi zgodovino vodila do največjih grozot med ljudmi, saj so ljudje sledili redu in režimu, delali so v skladu s splošnim "prav", niso pa poslušali svoje vesti, svojega razuma, predvsem pa ne svojega občutka. Ni odveč poudariti, da je poslušnost osmi smrtni greh, istočasno pa za marsikoga vrlina. Pa je res?

Plesni projekt  V TUJI KOŽI sporoča gledalcem, kako pomembna je poslušnost do samega sebe in do svoje čustvene inteligence. Kajti biti empatičen do sebe, pomeni biti spoštljiv in imeti empatijo tudi do drugih.

Mlada generacija plesalcev Plesne izbe Maribor, ki se izobražuje v smeri moderni jazz in modern, vsako leto pripravlja projekte z različnimi koreografi ter s tem želi omogočiti mladim plesalcem, da dobijo uvid in izkušnjo v kreativnem procesu in skozi izkušnjo  odrske uprizoritve.

V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
V TUJI KOŽI <em>Foto: Dejan Bulut</em>
Foto: Dejan Bulut
Iskalnik